Pol sveta

Ure in ure kresalo…

23.04.2010 · 40 komentarjev

Tudi NSi proti imenovanju Stanovnika za častnega meščana. Imam predlog: Tisti, ki niso nič naredili, so zaželeni dobitniki imenovanj, tisti, ki so naredili, pa so politično oporečni, Predlagam, da ukinemo priznanja, odlikovanja in pohvale, da bo poštenost lačna in fovšija sita..

* * *
Rezime: slovenski politiki so naredili vse, da  bi notranja ministrica odletela v nevarnem obdobju prašnih delcev. Žal se ni obneslo niti to, zato bi bilo dobro načrtovati kar izbruh katerega od domačih vulkanov, ki bi načrtovano izbruhnil na ulici.

Ma kaki pol sveta – pol Slovenije proti Kresalovi je ure in ure kresalo, na koncu so pa  kresnili in odkrevsali.
* * *
Slovenski politiki zgrešene smeri so imenitni tvorci čudežev: najprej se jim je zgodila Evita Peron, zdaj pa še Katarina Kresal.
* * *
Katarina Kresal je res nekaj lepega v naši politiki. Žal je povsem neuporabna, ker je tudi pametna.
* * *
Interpelacija? Brez kondoma, spermijev ni bilo, orgazem je bil pa mega. No, saj zamišljen je bil tako.
* * *
Argentinsko sodišče je obsodilo zadnjega argentinskega diktatorja. Le kaj porečejo k temu naši parlamentarci, ki se jim je od njih oklicana diktatorka izmuznila?
* * *
Interevropa je zaključila lansko leto z izgubo. Drugače pa: Evropa dokaj slabo, Inter pa še kar nekam.

******************************************************************

  • Share/Bookmark

Kategorije: Pol sveta
Tagano: , , , , ,



40 odzivov ↓

  • niko // 23.04.2010 10:48

    Dolga je pot iz Katalonije v Evropo.

  • Dragica // 23.04.2010 10:52

    Bravo, bravo:))

    Le jaz sem za Borisa Pahorja pred vsemi drugimi politicnimi tici.

  • niko // 23.04.2010 11:12

    Kaj ti? Tiste poglej, ki so brez mnenja!
    :mrgreen:

  • kinkitonekinkitone // 23.04.2010 11:42

    Pa kdo so NSI?
    Saj jih še v parlementu ni.

  • niko // 23.04.2010 12:00

    Živijo, kinky!
    Nekaj jih je v Argentini, drugi pa v Ljubljani Slovence reda učijo.
    :D

  • NoMercy // 23.04.2010 12:29

    jest sm za naše :)
    druge pa sam na goubc :)

  • niko // 23.04.2010 12:36

    NM, ponavljaš Kinkyjevo napako: na guobc ja, vendar se je treba vprašati ali z levico ali z desnico.
    :twisted:

  • NoMercy // 23.04.2010 12:38

    niko: ne bodi zmrdnjena pička, ki se potem, ko se vse ve, ne zda odločiti ali k nje ali k njemu :)

  • niko // 23.04.2010 12:48

    NM, a zdaj boš pa kar načez priznanja talal: že jutri sprožim proti tebi interfelacijo.
    :sad:

  • NoMercy // 23.04.2010 12:57

    niko: ja. Vsem, ki bodo znali priti na za to določeno mesto :)
    in sorry – jaz si svojega lahko sam v rit vtaknem ne potrebujem drugega — če pa tvoj pri tebi ne seže tako daleč se pa sklicuj na “tehniko” :)

  • niko // 23.04.2010 13:01

    … nisi počakal, da dokončam: v nedeljo te bodo pa že s kora omenjali.
    :evil:

  • Dragica // 23.04.2010 14:12

    In na koru mu bodo tudi zapeli:)))

    niko, ta besedna zveza pri tebi je nova:
    Slovenski politiki zgrešene smeri , hehe in je fantasticna!!!

    Meni se je danes pri pisanju skoraj zapisalo pos(R)lanci, no, eni so zgolj z r-jem in nic l-jem.

    Crka razlike med R-jem in L-jem avtomatsko poslanca uvrsti med posranca, hehe.

  • NoMercy // 23.04.2010 14:16

    niko: nisi veliko falil: moja birma je občino koštala asfalt pred cerkvijo in po potki do župnišča :) (pa starši niso bili “organizirani” :) )

  • niko // 23.04.2010 14:52

    NM: zanimivo bi bilo opraviti neodvisno analizo … hehehe …
    Kar nekaj minusov in nekaj plusov je v takih testiranjih, ki jasno pokažejo, da je življenje življenje in ne sovraštvo.
    :D

  • niko // 23.04.2010 14:57

    Dragica, jaz se pa bolj jezim nase zaradi tega, ker sem šele danes ugotovil, da je šlo bolj za interfelacijo kot interpelacijo (in sem štos poceni prodajal NM, namesto da ga bi politični ekipi interfelatorjev, hehehe), kot da bi bil zadovoljen zaradi domislice o “slovenskih politikih zgrešene smeri”.
    :evil:

  • Dragica // 23.04.2010 15:31

    David, Katarini Kresal se do sedaj ni dokazal se noben sum kaznivega dejanja.

    Dokler se ji ne dokaze, je zame nedolzna. Ne le zame, pravna drzava funkcionira tako in prav tako demokracija.

    Proti Katarini Kresal je bila taksna apokalipticna gonja, da jo podpiram, da si ne pusti nadeti krivd, ki niso njene.

    Proti JJ-ju in njegovi vladavini sem kriticno pristopala ves njegov mandat, ze leta 2005, ko noben Pahor ni ponudil dela mojemu mozu, dalec pred volitvami in vsa stiri leta.

    moji odzivi na slovensko politiko so moja najbolj intimna pravica – kot pravica kogarkoli na tem svetu.

    Jaz ne posegam v pravico nikogar, pisi, kar te je volja, misli, kar te je volja, meni pa pusti misliti in sklepati iz sebe.

    NE TEBI NE NIKOMUR DRUGEMU NA TEM SVETU nisem dolzna pojasnjevati svojih stalisc.

  • Dragica // 23.04.2010 15:35

    Opozicija zame ni bila nerodna, bila je brez argumentov in zato je popusila.
    DZ pa priznica sovraznih govorov.

  • Dragica // 23.04.2010 15:58

    To, kar sprasujes mene, je ZDAJ zame brezpredmetno.
    Ko bom v vlogi necesa, takrat se oglasi.
    lahko sem ze jutri mrtva.

    Kar pa se nanasa na ministrico, pa je ona vceraj vse pojasnila. Tudi predsednik vlade jo je zascitil v njeni resnici. In on nosi za to odgovornost.

    Mene opozicija NI PREPRICALA Z NICEMER.
    Prej odbila s sovraznim govorom:

    Dr. Alenka Šelih: Z dopuščanjem takega govora poslanci sami in vodstvo DZ prispevajo k novemu in novemu nižanju najbolj elementarnih standardov političnega govora v parlamentu in v slovenski družbi na splošno

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042354500

    In zato sem na strani ministice, naj si ne pusti nadeti krivd, ki jih nima.

  • Dragica // 23.04.2010 16:01

    David, zdaj pa grem:)))
    po opravkih.

    Lp, D

  • niko // 23.04.2010 19:02

    David – generalizacije naredijo praviloma več škode kot koristi: če gre za požar, ne bi dolival goriva, če gre za poplave, pa ne bi vode.
    Ti pa vztrajno iščeš odgovor voda ali nafta.
    Odvisno od tega, kaj se dogaja in kaj je treba preprečiti.
    Vsekakot je najprej treba ugotoviti, za kaj sploh gre. In sploh ni važno ali so zakurili vaši ali naši in ali potapljajo naši ali vaši – ukrepi morajo preprečevati večjo škodo. So pa različni, to bi morali vedeti tako naši kot vaši.

    LP!

  • niko // 23.04.2010 20:36

    David, tule bi bilo pa kar nekaj napisati:
    1. Kam sem te umestil? Kje tak takega piše?
    2. Nisi naš, nisi vaš – torej si njihov? V redu, ti boš že vedel.
    3. Zakaj te pa korito moti? ker nisi ob njem? Hja, mene ne moti, ker o njem ali o sebi ob njem sploh nisem kdaj razmišljal.
    4. Nisi generaliziral. Kaj pa so ocene načez in brez argumentov drugega? Poduči mene in morda še koga.
    5. Kako bi naj živel v transparentni državi, če se trudiš transparenten državljan, mi ni povsem nejasno

  • niko // 23.04.2010 20:47

    5. Kako bi naj živel v transparentni državi, če se trudiš NE BITI transparenten državljan, mi ni povsem nejasno. (PREJŠNJI TEKST TOČKE 5. JE BIL ODPOSLAN PO NAPAKI LEVEGA (David, bova rekla tebi na ljubo desnega?) mezinca.
    6. DA NE DULJIM:
    *******
    - ZA KAJ SVA ZGUBILA KREDIBILNOST? Za aforistiko? Ali Dragica za pesništvo? Sva sploh kdaj iskala kakšno kredibilnost za karkoli drugega?
    SKLEP?
    PREPRIČAN SEM, DA ZA NIKOGAR NI KREDIBILNO DELATI SOVRAŽNIKE IZ POVSEM NAKLJUČNIH SOPOTNIKOV. IN DA NI KREDIBILNO OBTOŽEVATI LJUDI BREZ ARGUMENTOV. PA TUDI SODITI LJUDI PO TEM, KAKO SE TI SPRDNE, NI POSEBEJ KREDIBILNO.
    Pri nas saj ne – pri vas je morda drugače, pa ti že veš.
    Lepo pozdravljen!

  • Dragica // 23.04.2010 20:47

    Niko, jaz sem si ta tvoj blog predstavljala kot kreativno ustvarjalni, za aforizme, sale, dovtipe, rime, kar smo tudi v teh nekaj dnevih poceli, nikakor ne za politicne polemike, za to imas kokaplatz.
    Zivljenje je ena sama polemika, zolcna debata,naj bo tukaj prostor za sale na racun politike in zivljenja, za aforizme itd Za domislice ne glede na politicna prepricanja, jezo na te ali one, ne na veroizpoved, na nic.
    Skratka za lepe stvari vsakdana:)))

    spleti so tako polni diskreditacij vseh vrst, naj bo tu koticek – kot je bil nekoc pod Koledarjem vecera, za zdravo ustvarjalnost.

  • niko // 23.04.2010 21:10

    Dragica – stanje je posnetek, sprememba stanja proces.
    In zakaj ne bi smel priti nekdo in SE DISKREDITIRATI? Da ne bo diskreditiral drugih je seveda na tem blogu pretežno moja naloga.
    :D

  • vlatkavlatka // 23.04.2010 21:23

    Niko,

    sem na hokeju, tam je plošček važen… :D

  • niko // 23.04.2010 21:46

    David, tisti, ki te bodo pogrešali, se bodo seveda oglasili. In tako je tudi prav. Pa tudi brez omejitev jim bo omogočeno predstaviti dejstva. Kot tebi.
    Torej si se hotel zabavati? Kot opozicija s Kresalovo? Čudna epodemija se je očitno razbohotila v Sloveniji.
    :D

  • niko // 23.04.2010 21:48

    Vlatka, jaz sem pa malo tu in malo tam. Malo pa z kruhom v marmeladi.
    Hehehehe…

  • vlatkavlatka // 24.04.2010 00:18

    Niko,

    danes me je zamikalo branje, a vidim, da je nastalo sranje.

    Sranje je pa najboljše kar se lahko zgodi našim zadnjicam in posledično nam, saj smo mi zanje odgovorni.

    Torej, ti kličem lahko noč. :)

  • niko // 24.04.2010 08:40

    Mislim, da je interpelacija končana in tako kot se tu nadaljuje, jo bomo končali tudi tu.
    ********************
    David, zdaj pa te “z glavne table” umikam na stranski tir – torej v SMETI.
    ********************
    Pišeš še vedno lahko, objavljen boš še vedno – s temi svojimi klasičnimi temami bodo pa tvoji tovrstni zapisi v strnjeni avtorski obliki locirani v smeteh. Necenzurirano in strnjeno. S TEM SO OBVEŠČENI TUDI TVOJI REDNI BRALCI, KJE TE BO MOGOČE BRATI.
    ********************
    LEP DAN TEBI IN VSEM DRUGIM BRALCEM!

  • vlatkavlatka // 24.04.2010 22:01

    Niko,

    in kje imaš smeti?

    A nismo prejšnji vikend čistili Slovenijo? :P

  • kokaplatz // 27.04.2010 17:09

    Vlatka, seveda smo: a oba veva, kako hitro naši smetijo …
    :D

  • vlatkavlatka // 27.04.2010 22:00

    Niko,

    prehitro!! (Če mene vpraša….) :D

  • Dragica // 29.04.2010 08:36

    Niko, nisem se tu oglasila kar nekaj dni, sem pa meditirala o tem, kako se vsak “pravicniski” boj za karkoli po blogih spremeni v drhalski linc – saj vecina anonimnih kricacev doliva temu t.i. legitimnemu in demokraticnemu izrazanju gneva nad ostudnostmi politike dimenzije sovrastva, gnusa, netolerance do drugacnosti, lazljiva podtikanja, insinuacije, skratka – kar sva nestetokrat dala skozi sama.

    So ljudje, ki s taksno lahkoto pribijajo na kriz potencialne krivce – ne pokrizajo se pa sami pred svojo bedo, ki jo trosijo po svetu.

  • niko // 29.04.2010 10:31

    Dragica, blogi imajo v sebi neke zelo slabe možnosti – zabrišejo individualnost in osebne vrednote vsakega pisočega. Trabanti brez idej, a z nakopičenimi negativnimi čustvi, se seštevajo in so zaželeni, medtem ko ustvarjalci s svojimi mislimi, idejami in svojskostjopredstavljajo motnjo (sploh svojskost rada predstavlja kost, ki jo je treba zgrabiti in glodati). Bi rekel, da se ne vklopijo tako tekoče in spontano v kolorit riti.
    :wink:

  • Dragica // 30.04.2010 21:25

    Tu sem pred dnevi obljubila nekaj besed, pa so me dnevi in obveznosti pac vsaka po svoje jemale na svoje.

    Kaj sem zelela povedati ob KK? Da se mi strahotno smili ob tem lincu javnosti, da je bila tista zadnja intepelacija proti njej predvsem posledica tega, da je nekaterim posameznikom v politiki stopila na prste, da se je bojijo in ker JI NISO KOS v NICEMER.

    Posebno gonja nekaterih stank proti njej, kokstantna in pritlehna, je znak, da ji hocejo dobesedno prerezati vrat z obtozbami, ki jih ne morejo ne dokazati ne opreti na nic drugega, kot na sume in nove sume sumov o sumu. Vsak, ki mu voda pusca na sekretu, bi jo interpeliral zato, ker mu pusca voda na sekretu in ni hudic, da ni kriva KK!Saj tudi ona sracka.

    Tudi obtozbe glede najema stavbe so majave, kot je majav stol s tremi nogami, ves cas se maje in ves cas ga zanasa.
    Ima sicer tri noge, a manjka mu cetrta, da bi jo lahko nasadili in dotolkli do konca.

    Vsak, ki malo pozna funkcioniranje te drzave ve, da vlada, ministrstva NAJEMAJO PROSTORE, namesto, da bi jih gradili in kupovali.
    Tako funkcionira 99% tudi vsa diplomacijska infrastruktura te drzave, vsa stanovanja, veleposlanistva, rezidence – razen najbolj vitalnih v nekaj drzavah, ki so kupljena- se najemajo in se mece denar skozi okno ze od osamosvojitve dalje.

    Po mojem mnenju silno narobe, a taksna je celotna politika vseh vlad te drzave. VSEH. kdo je zato kriv? KK ki jo izvaja? Kre nima v proracunu ministrstva toliko denarja, da bi stavbo drzava kupila??? Dobila prostore za bolj ugoden denar?
    Ima limit najema ali ga nima???Ima ministrstvo limit- koliko lahko porabi in za koliko je prekoracila znesek? Kdo ima te podatke? Za koliko lahko placajo vsako stavbo in kdo ji je tu odobril najem? Vlada???

    Strinjam se, da bi morale biti te pogodbe silno pod drobnogledom in z najboljsimi pravniki ob vsakem ministru, a vso gnojnico zlivati na KK, kot da bo z eno najemno pogodbo sesula drzavo – hkrati pa odhaja denar – stomiljoni evrov -za neuporabno orozje, za avione, ki so v hangarjih, miljarde za ceste, ki so bile pospravljene v zep -pa nikora niso do zdaj lincali kot njo, me ta hinavscina politike tako boli, ker jo lincajo KOT DA BI IZ CISTE ZLOBE HOTELA ZA=BATI vse siromake tega planeta, ne le Slovencev.Ona, bogata in vzvisena dama.

    Miserere nobis!!!

    Tudi vse histerije po portalih, blogih,spletnih dnevnikih, linci, drhaljenja- se mi gabijo, gnusijo in izogibam se jih kot hudica -
    se tako dobronamerne kritike po spletu nic ne resijo, le akumulirajo okoli sebe osebke, ki se obnasajo nekako tako, kot da jim je izzivljanje nad drugimi in privoscljivost edini smisel tega zivljenja. Na te legitimne kritike sicer in pomisleke se lepijo po vrsti vsi, ki nekoga ne marajo kot cloveka in ne zato, ker bi imeli sploh kaksne verodostojne inf iz prve roke, kjer bi njihovo mnenje imelo tezo, ampak zato, ker si dajejo duska nad osebo, ki je ne marajo iz razlogov, znanih samo njim. In tistega, ki ne tuli z mnozico, krizaj jo ali ga, odzenejo. Tistega, ki pa se komaj uglaseni mnozici zoperstavi, pa obravnavajo kot najvecji izmecek sveta. KI JE KRIV, KER NE ODOBRAVA JVNI LINC in drhaljenja ljudi ne v politiki in ne v zivljenju.

    VIDENO IN PREIZKUSENO ZE NICKOLIKOKRAT V PRVI OSEBI.

    JAZ SEM PROTI RAZCLOVECENJU KOGARKOLI V ZIVLJENJU NEKE DRUZBE, NE LE POLITIKE, ce je nekdo slab minister, je to odgovornost premiera, da ga menja in ne moja, in moje mnenje je toliko legitimno kot mnenje kogarkoli drugega, ki hujska na spletu proti komurkoli. In nima ne vecje ne manjse teze. Ima vecjo eticno odgovornost, ker hujska v slabem in to bi moralo biti zakonsko sankcionirano.

    Itak so volitve vsake 4 leta. Ce smo preziveli JJ-ja, bomo tudi BP-ja in njegove ministre.
    Itak sprememb na boljse, dokler imamo partitokracijo, ne bo.
    Stranke se koljejo za oblast in da ta opozicija tako kolje prav KK, je znak, da jim je nekje zelo stopila na prste in se bojijo, da bi jim se bolj.

    Tudi Berlusconi je umaknil od vecera do jutra 600 sodnih procesov proti sebi in se boril na smrt, da je spet prisel na oblast.

    LE ZAKAJ?

    Odgovor vam bodo povedali Italijani, kar sam Gianfranco Fini.

  • niko // 30.04.2010 21:49

    Dragica s tem zapisom se pa strinjam – tako z resničnostjo sporočila kot s preudarno strpnostjo.
    *****************
    Se pravi, da računaj na resne napade, ker nisi nikogar, ki je na aktualni tapeti pribijala niti z risalnimi žebljički, ko jih bi vendar morala s tesarskimi žeblji.
    Tako pač je …
    *********
    Lahko noč, Ljudje!

  • vlatkavlatka // 30.04.2010 23:10

    Ja, draga Dragica,

    **se strinjam s tem tvojim zapisom. Popolnoma.**

    Je pa morda moteča informacija, ki kroži okoli, da si je KK sposodila 100 mio evrov, kar je sam BP podpisal (pri neki banki, se ne spomnim kateri) za gradnjo vile nad Lucijo?

    Kar si drugi (poslanci in ministri) morda ne morejo privoščiti?

    Ali pa je moteče to, da si KK privošči privat let v Italijo in še kam, da si kupi nekaj cunjic? Kot se piše….

    Ki pa nima nič opraviti s politiko, če ne bi bil vmešan BP osebno s podpisom?

    Foušije je pa itak dovolj in še preveč.

    Ali ji pa morda zavidajo, ker je mlada, lepa, uspešna in pametna?

    Čas je vedno pokazatelj.

    Mi je pa vseskozi čudno, kako eni hitro nekoga križajo, ko so pa bili sami v taki situaciji – na vrhu, ali blizu vrha, so pa delali enako ali še huje…

    Moje mnenje je: zamenjati kompletno vlado, ministre, poslance in vse kar je takega.

    Vsi ti, ki so tam, so obremenjeni z zamerami in podtikovanji in obračunavanji med sabo…, to pa ne pelje naprej, pač pa nazaj.

    To je moje sveto mnenje.

  • Dragica // 1.05.2010 08:57

    Hvala obema.

    Bom se obcasno nanizala kaksna spoznanja iz prve roke – tudi visokih eu politik.
    Hote ali nehote sem skoraj 20 let svojega zivljenja tik ob njej in v njej kot opazovalka.

    Pa kar se da lep praznicni dan.

  • Dragica // 1.05.2010 09:40

    Draga Vlatka, BP ne podpisuje kreditov nikomur, hahaha.
    100 miljonov evrov za hiso, pa KK ja ni tak bedak, kot servira anonimna drhal po blogih!
    Sama je o tem pojasnila na njeni spletni strani.
    Vzeti nekj mil evrov kredita bi bilo se logicno, a tak znesek, idiotija idiotij za vse zdravorazumsko mislece.
    Sicer pa sama ves, kako se drhalijo skupine:

    Nekomu si sel v nos z necem, z nekim komentarjem, ti ni kos, te ne more argumentirano spotakniti in zapise o tebi laz na osebni ravni, ker tematike, o kateri je govora, ne obvlada, drugi, ki je intelektualno isti podpovprecnez se s tem identificira, laz ponovi in tretji jo prenese kot resnico drugam.
    Cetrti in peti bosta to isto laz kot sveto resnico pisala po spletu.

    Podobno se odvijajo stvari ob KK, spletni drhalci zapisejo o njej lazi, svoje bolne fantazije in ona je odgovorna za te njihove lazi ali kaj???
    In jo nalagajo krivde, ki niso njene!

    Do konca bom branila pravico t.i. zrtev pred razclovecenjem, ki se jim uprizarja.

    Danes KK, jutri jaz ali ti.
    Tako je funkcioniral nacizem in tako vsi fasizmi.

  • niko // 3.05.2010 07:59

    Živijo, Dragica!
    Kako jutri jaz ali ti? Midva sva vendar na tapeti teh umetnikov že nekaj let stalna hrana.

    :mrgreen:

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !